Eltűnés-visszatérés.

2014.04.03 05:59

Sziasztok! 

Ugy hozták a körülmények és a sors, hogy közel 1 évet kihagytam ebbő az egész hobbizós dologból.

Idő, kedv, nem kis mértékben anyagi vonzat és még sorolhatnám az okokat. Januárban megint elkezdtem felnézegetni a fórumra, nem szóltam senkihez, csak olvasgattam, bujtam a hirdetéseket. Addig addig piszkálódtam magammal, hogy végül belevágtam. Szerencsére sikerült találnom egy minden tekintetben megfelelő távirányitót. Hitec Optic 6 sport kivitel... Az ára is jutányos volt, igaz a mindig üres pénztárcámnak még az is sok. Meséltem a főnökömnek (inkább barát mint főnök), hogy mit találtam, azt mondta intézzem el, az anyagi részét meg megoldjuk.

 

A lavina ezzel el is indult, és a fertőzés amit e "modellsport" nyujt megint a hatalmába kerített.

Adott a táv, és vele jött 2 vevő + Swayner kollega, aki végülis elhozta nekem az adót (lévén, hogy neki is ilyen van) rádobott mégegy vevőt. Igy lett egy szép kezdő felszerelés, megbizható, jó kis cucc! Előszedtem a régi gépeket gondolván, hogy akkor nosza rajta kispajtás, lehet repülni.......

Innen folytatom legközelebb 

üdv.: Antesz